olympic logoolympic logo
+48 33 854 43 33
Background
Check Icon
Check Icon
Check Icon
Check Icon
Check Icon
Średnia ocen Hotelu 4.6

Poznaj możliwości budowania biznesowych relacji w hotelu tuż nad Wisłą. Zorganizuj firmowy event albo dużą konferencję dla nawet 200. osób. A to wszystko z kompletnym zapleczem gastronomicznym, dużą powierzchnią wystawienniczą i masą atrakcji dla jeszcze lepszej integracji.

star iconSzkolenia
star iconKonferencje
star iconIntegracja
star iconEventy firmowe

Konferencja w Olympic

Co mamy do zaoferowania?

Zorganizuj swoje wydarzenie biznesowe w sercu Beskidów tuż nad rzeką Wisłą. Do Twojej dyspozycji czeka część hotelowa oraz bogate zaplecze gastronomiczne.

72 przestronne pokoje

Komfortowe pokoje, które dzięki połączeniu elegancji, wygody i funkcjonalności pozwolą zregenerować się wszystkich uczestnikom wydarzenia.

155 miejsc noclegowych

Zapewnij nocleg w 4-gwiazdkowym standardzie z widokiem na malownicze Beskidy tuż nad rzeką Wisłą i doskonałej lokalizacji w mieście Ustroń.

4 sale konferencyjne

Oferujemy cztery sale konferencyjne do wyboru. Różne układy ustawień stolików i krzeseł pozwolą komfortowe wykorzystać przestrzeń oraz dostosować do potrzeb.

Co znajdziesz w naszej ofercie konferencyjnej?

W trakcie Państwa pobytu oferujemy kompleksową obsługę konferencji w zakresie gastronomii oraz atrakcji dodatkowych. Dzięki dużemu wyborowi przerw kawowych oraz menu jesteśmy w stanie dopasować się do Państwa oczekiwań oraz budżetu. Przerwy kawowe serwowane są w salach konferencyjnych lub przed nimi, a na posiłki zapraszamy Gości do eleganckiej restauracji. W przypadku mniejszych grup istnieje możliwość podania posiłków w kameralnej sali bankietowo - konferencyjnej.

Duża powierzchnia wystawiennicza

Miejsce do prowadzenia rozmów kuluarowych

Wsparcie techniczne, szybkie Wi-Fi

Elegancka restauracja

menu ikona

Wyśmienite menu

kręgle ikona

Pub "Kuźnia" wraz z dwutorową kręgielnią.

Koncerty w stylu bluesowo - soulowym

Występy kapeli góralskiej, kuligi

Spotkania oraz eventy tematyczne

Jakie mamy rodzaje sal konferencyjnych?

Sala Arkadia

Sala Arkadia

O sali

Arkadia to sala o powierzchni większej ok. 190m², która znajduje się na poziomie -1 w hotelu. Dzięki możliwości podziału na dwie mniejsze sale Arkadia 1 i Arkadia 2 można ją lepiej dopasować do potrzeb biznesowych. Łącznie z Pubem Kuźnia tworzy przestrzeń wystawienniczą o powierzchni do około 360m². Sala posiada małe okna z ograniczonym dostępem światła dziennego. Obie sale mają możliwość aranżacji w układzie kinowym, szkolnym, podkowa i bankietowym.

Wyposażenie sali

  • Powierzchnia 190m²
  • Możliwość podziału na dwie mniejsze sale
  • Duża przestrzeń wystawiennicza w połączeniu z Pubem Kuźnia – ok. 360m²
  • Ekran, projektor multimedialny, tablica do pisania-flipchar, mazaki, mikrofon w każdej sali.
  • Ustawienie: kinowe, szkolne, podkowa, bankietowe
  • Możliwość organizacji przerw kawowych w salach

Zarezerwuj już teraz

Sala Troja

Sala Troja

O sali

Sala Troja to 150m2 przestrzeni zlokalizowanej tuż obok recepcji i lobby baru, dzięki czemu przerwy kawowe można spędzić właśnie tam. Sala posiada duże okna z pięknym widokiem na ogród hotelu. Dzięki podziałowi istnieje możliwość podziału sali na dwie mniejsze: Troja 1 i Troja 2. Każda z nich ma możliwość aranżacji w ustawieniu kinowym, szkolnym, podkowa, bankietowym.

Wyposażenie sali

  • Powierzchnia 150m²
  • Możliwość podziału na dwie mniejsze sale
  • Widok na hotelowy ogród
  • Ekran, projektor multimedialny, tablica do pisania-flipchar, mazaki, mikrofon w każdej sali
  • Ustawienie: kinowe, szkolne, podkowa, bankietowe
  • Możliwość organizacji przerw kawowych w lobby barze

Zarezerwuj już teraz

Skontaktuj się z nami ws. wydarzenia biznesowego

Dlaczego warto zorganizować u nas konferencję lub integrację?

check icon

Nowoczesne sale konferencyjne

Cztery klimatyzowane sale z pełnym wyposażeniem technicznym, idealne na spotkania od kilkunastu do 200 osób.

check icon

Profesjonalna obsługa wydarzeń

Kompleksowa obsługa konferencji, w tym gastronomia i atrakcje dodatkowe, dostosowane do oczekiwań i budżetu klienta.

check icon

Elegancka restauracja na miejscu

Restauracja oferuje wyśmienite menu, idealne posiłki dla uczestników konferencji.

check icon

Dodatkowe atrakcje integracyjne

Pub "Kuźnia" z dwutorową kręgielnią, koncerty bluesowo-soulowe, dyskoteki z DJ-em oraz występy kapeli.

check icon

Malownicze położenie w górach

Hotel znajduje się w sercu Beskidów, co zapewnia wyjątkową atmosferę i możliwości organizacji atrakcji plenerowych.

check icon

Kompleksowa oferta noclegowa

Eleganckie pokoje dla uczestników konferencji, zapewniające komfortowy wypoczynek po intensywnym dniu spotkań.

check icon

Zaawansowane zaplecze techniczne

Projektory, ekrany, nagłośnienie, mikrofony i szybkie Wi-Fi – wszystko, co potrzebne do udanej konferencji.

check icon

Bliskość strefy relaksu w ramach wypoczynku

Goście mogą skorzystać ze strefy SPA i wellness, co pozwala na połączenie pracy z odprężeniem.

Sprawdź pokoje w naszym Hotelu

Poznaj wyjątkową ofertę pokoi w Hotel Olympic, gdzie komfort, elegancja i przytulna atmosfera łączą się w idealnej harmonii. Wybierz przestrzeń dopasowaną do swoich potrzeb i ciesz się relaksem w sercu Beskidów.

Zobacz ofertę pokojową
star iconSzybkie wifi
star iconKlimatyzacja
star iconBogate śniadanie
star iconParking w cenie

Kontakt bezpośredni

Agnieszka Dyczka

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu

tel. 539 986 940

a.dyczka@hotelolympic.pl

Małgorzata Wawrzonek

Kierownik sprzedaży i marketingu

tel. 539 985 843

malgorzata.wawrzonek@hotelolympic.pl